Serviceminded medarbejder til internt salg og kundebetjening
Falmec Danmark ApS Kolding
Falmec Danmark er i en rivende udvikling, og søger derfor en kollega til vores salgskontor i Kolding, hvor en aktiv hverdag venter med internt salg og kundebetjening.
Er du god til at tale med B2B-kunder? Forstår du at lette deres hverdag, og kan du lide at have et temporigt arbejde i et positivt arbejdsmiljø? Så er dette måske dit næste job!
Falmec Danmark blev grundlagt i 1991 under navnet Gerson ApS. Vi er efter generationsskifte i dag en del af det internationale Falmec.com. Falmec Danmark er køkkenbranchens eksklusive leverandør inden for emfang og vinkøleskabe. Vi samarbejder udelukkende med de førende producenter i køkkenbranchen, og leverer branchens bedste kvalitet, største knowhow og endeløs service i Danmark & Norge.
Om jobbet og de primære arbejdsopgaver:
• Du tilknyttes et salg- og serviceteam på 5 personer
• Du varetager telefonrådgivning- og betjening af vores mange faste professionelle kunder fra køkkenbranchen
• Du er i daglig dialog med slutbrugeren, der søger professionel rådgivning eller besøger vores 300 m2 showroom i Kolding
• Du registrerer ordrer og varetager administrative opgaver
• Du udfører diverse ad hoc-opgaver
Vi tilbyder dig:
• Et spændende og afvekslende job i en vækstvirksomhed, hvor kerneværdierne er Danmarks bedste service, evig loyalitet og endeløs ærlighed
• En uformel og flad ledelsesstruktur, med højt til loftet og god humor
• Daglig arbejdsplads i Kolding
• Fuld tid, fast løn + pension samt firmabetalt sundhedsforsikring
Dine kompetencer:
• Relevant kontoruddannelse og/eller salgserfaring; måske fra køkkenbranchen med teknisk forståelse
• Du drives af at skabe en god oplevelse for dine kunder
• Du brænder for dit job, er udadvendt, positiv og har et smil på læben
• Du har struktur, overblik og ordenssans
• Du er teamplayer og fleksibel med fokus på at løfte i flok
• Gode kommunikationsevner i dansk og engelsk
• Du er fortrolig med Microsoft Office-pakken og har et fornuftlig kendskab til Excel
• Kendskab til økonomisystemet E-conomic er en fordel, men ikke et krav.
Ansøgningsfristen er hurtigst muligt. Vi afholder løbende samtaler og lukker stillingsopslaget, når den rette kandidat er fundet. Ansøgningen sendes til km@mbhr.dk mrk. INTERNT SALG OG KUNDEBETJENING
For yderligere information kontakt Karin Møhlenberg på tlf. 297 19 297, eller via mail på km@mbhr.dk